Happy Babby

Zwroty i wymiana

Szanowni Klienci,

jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań i chcą go Państwo oddać bez podania powodu, można to zrobić jeżeli od odbioru paczki nie minęło 14 dni.

 

Procedura zwrotu lub reklamacji:
 

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: zwroty|happybabby.pl| |sklep|happybabby.pl oraz wypełnienie formularzu „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy”.
     
  2. Po otrzymaniu formularza, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu przyjęcia Państwa zgłoszenia.
     
  3. Następnie należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, dowodem zakupu i podpisanym oświadczeniem. Należy to zrobić w ciągu 14 dni od przyjęcia zgłoszenia przez sklep.

    Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
     
  4. W momencie otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy zawartość oraz stan przekazanego towaru (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
     
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
     
  6. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na ślady używania czy uszkodzenia produktu), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 10 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Procedura wymiany

W sklepie Happy Babby wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożenie nowego zamówienia.

 

Wszystkie paczki prosimy wysyłać na nasz adres:

EMS Trade Sp. z o.o.
ul. Św. Wincentego 110 lok. 37
03-291 Warszawa



Jeśli mają Państwo wątpliwości lub pytania – bardzo prosimy o kontakt poprzez:

E-mail: biuro|happybabby.pl| |sklep|happybabby.pl
lub
Czat dostępny na stronie sklepu

 

Zapraszamy na zakupy!
Zespół Happy Babby.